30 Ocak 2015 Cuma

HEPSİBURADA.COM AJANDA

               


            Hepsiburada.com'dan yaptığım alışverişten kısaca bahsetmiştim. O alışverişimin bir parçası elime ulaştı. Bu da onlardan bir tanesi. 

        Seçili kitaplardan 50 TL ve üzeri alışverişlerde bedava geliyor. Ben ilk baktığımda tek bu defteri/ajandanın fiyatı 19,99 idi.Bir hafta sonra baktığımda ise 4,90 TL'ye düşmüştü. (Tek alacaklara duyurulur.) Benim için bir şey fark etmedi gerçi hediye olarak geldi. 

       


       İçini açtığımızda böyle tatlı mı tatlı penguenler bizi karşılıyor. Bunun arka sayfasında 2015 yılında ki resmi tatiller ve onun da arkasında takvim yer almakta. (Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum.) Ve içi de 96 sayfa çizgili, sarımsı renkli. Dışı sert kapaktan oluşuyor. (Dışının turuncu olması beni kendine aşık etme nedenlerinden biri.)

       Özel tasarım olan bu ajanda Erdil Yaşaroğlu ve Selçuk Erdem'in çizdiği karikatürler konulmuş.

       


        Bir tanesini böyle göstermiş olayım size. Ajandayı çok beğendim kapağındaki penguen resmen benim aynım. ( Her şey ayağıma gelsin!!! ) Tabi ki de blog defteri yaptım hemen kendime. Ben nereye defterim oraya. 

       NOT: Kalemleri A101' den aldım. :D 

       Yazının ana teması ''Nerede beleş oraya yerleş...''

  





       


       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder