21 Ocak 2015 Çarşamba

İNDİRİM Mİ DEDİ BİRİ ?

            Bugün kitap yada film yerine beni çok mutlu eden bir haber paylaşmak istiyorum sizlerle. 

        Benim uzun süredir almak istediğim hatta onlar için yanıp tutuştuğum kitaplar vardı. Ama işte öğrencilik hali malum hepsini alamıyordum. Tek almayı da pek sevmiyorum. 

       Evet şimdi söylüyorum o zaman Pegasus yayınları ;  Hepsiburada.com'da haftanın yayın evi seçildi ve bunun şerefine 25 Ocak pazar gününe kadar Hepsiburada.com'dan aldığınız Pegasus yayınları'nın tüm kitaplarında indirim var. 

      Tabi bunu duyan Ezgi durur mu? Tabiki de durmaz ve sepetini doldurur. Sadece Pegasus Yayınevi'yle de kalmaz.. O zaman benim aldığım bir kaç tane kitabı göstereyim. 

    

      

 Tamam tamam kabul 
ediyorum bunu almakta      
ve okumakta biraz geç kalmış olabilirim.
.






Bu da yeni çıkan bir 
kitap ve ben konusuna
bayıldım :)







Bilim kurgu kitaplarına
aşık olduğumu söylemiş
miydim ?








          Bu kadarla kalmadım daha bir çok şey aldım onu da kargo gelince gösteririm sizlere.

         Unutmadan ben ilk çekilişimi yapmak istiyorum onu da sipariş verdim gelince çekilişi başlatırım artık. 

        Çekilişin ne olduğunu ve ne zaman olacağını öğrenebilmek için sayfama üye olmayı unutmayın lütfen. Eğer çekilişe katmak istediğiniz bir kitap varsa bana mail adresimden ulaşabilirsiniz. Onu da çekilişe dahil edebilirim.

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder