8 Şubat 2015 Pazar

BİR SES BÖLER GECEYİ

   

            Ben tam anlamıyla bir Ahmet Ümit hayranıyım. Onunla tanışmam biraz geç oldu ama tüm kitaplarını okumaya çalışıyorum. (Hepsini aldım.) 

        Alevi inancını anlatan bu kitap gerilim kitabı olarak geçiyor. İlk başlarda geçekten öyleydi ama son sayfalara doğru gizemini kaybetti. Heyecan bitti. Sanki roman değilde açıklayıcı bir kitap okuyormuşum gibi hissettim.

       Bana bir şeyler kattı mı? Evet kesinlikle çok şey öğrendim bu kitaptan. Ama sanki cık olmadı tarafı daha ağır basıyor gibi. 

      Filmi de var bilmeyenler için yanlış hatırlamıyorsam 2011 de çıkmış. Boş bir vaktimde filmine şans verebilirim.

     NOT: Ahmet Ümit'in şimdiye kadar okuduğum kitabını aşkla okudum. Bundan sonra ki kitaplarını da aşkla okuyacağım kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder