23 Şubat 2015 Pazartesi

GRİNİN ELLİ TONU FİLMİ



                  Merhabalar, bu yazımda dün izlediğim çok çok tartışmalara neden olan filmden bahsedeceğim. 

            İnanın öyle bir heyecanlandım ki filmin çıkmasını beklerken zor bekledim, her gece rüyalarıma girdi desem yeridir.

           Herkes çok iğrençti, yapamamışlar, böyle film mi olur dediler. Ben buna katılmıyorum sonuçta ortada bir emek var bize de saygı duymak düşer. Ben beğendim filmi. Sadece Ana'nın vücudunu (göğüslerini) o kadar görmemize gerek var mıydı bu konuda tereddütlerim var tabi ki. 

          Bir diğer dikkatimi çeken şey ise Christian'ın iPhone telefonu olması. Benim hatırladığım kadarıyla kitapta sürekli Blackberry'den bahsediliyordu. Bahsetmek ne kelime resmen her sayfada Blackberry yazıyordu.

         Şimdilik bu kadar aklıma gelen başka bir şey olursa yazıya ekleme yaparım. 

        İzleyecek olanlar varsa iyi seyirler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder