22 Şubat 2015 Pazar

iKİTAP

            Merhabalar, bugün sizlerle App Store'da denk geldiğim bir uygulamadan bahsedeceğim. Artık sadece kitap veya film değil çeşitli konularda da yazma kararı aldım. Bu da ilki. :)

iKitap

        Ben kitapların elektronik aletlerle okumasına karşı olmasam da nedense hoşlanmıyorum. Okuduğum kitabın kokusunu almam gerekiyor. Dokunduğum da hissetmem gerekiyor. Bu sebepten dolayı hiç kitap uygulamaları indirmem telefonuma. iKitap uygulamasını şans eseri gördüm ve açıkçası merak ettim indirdim.

        İndirdiğiniz an itibariyle iki tane ücretsiz kitap edinmiş oluyorsunuz. Bunlardan biri Platon'un Devlet kitabı ve bir diğeri de Charles Dickens'in Büyük Umutlar kitabı.



        Bu yukarıda bahsettiğim şeyler dışında tabi ki de uygulama vasat. Her yazar ve her kitap yok. 

        Sol üst köşedeki menüye basarsanız orada katalog yazısını görebilirsiniz,


ona da bastığımızda tarih, edebiyat, aile, düşünce, din, politika, çocuk, v.b. kategorileri görebilirsiniz. Artık hoşunuza giden bir kitap olursa da satın alıp okumak size kalıyor.


            Kitap satın almayı düşünenler ama karar veremeyenler için bir güzellikte var. Kitabın üzerine tıkladığınızda tanıtım metnini okuyabiliyorsunuz ayrıca bir kaç kitap haricinde gözat butonu konmuş. Yani seçtiğiniz kitabın ilk bölümünü okuyabiliyorsunuz.

        Ben uygulamayı kullanmayı düşünmüyorum zaten sadece iki ücretsiz kitabı okumak için telefonum da duruyor. Kitapları okuduktan sonra silinecek bir uygulamadır kendileri.

        Hepinize iyi geceler.

       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder