9 Şubat 2015 Pazartesi

BUGÜN ALINAN KİTAPLAR #1

          Benim pazar günüm ya alışverişle yada bakımla geçiyor. Bugünde alışveriş için CarrefourSa'ya gittim. Her zaman ki gibi tıka basa doluydu. Ama ben oranın kitap bölümünü seviyorum çünkü çoğu kitap indirimli satılıyor. 

      Bugün çoğunluk olarak Arkanda Yayınlarının kitapları vardı. Her yerden püsküller sallanıyordu. 

     İlk aldığım kitap ''Gökkuşağını Yakalamak'' olan mavi püsküllü kitap.



     Ve diğeri de ''Düşlerin Ötesinde''


            Bu kitabı kapağı için aldım resmen arkasını okuma fırsatım olmadı. Ama Gökkuşağını Yakalamak kitabının konusu beni etkiledi. 

        Sadece iki kitap alabildim. Hafta içi tekrar gidip bir kaç tane daha alabilirim. Bu kitapların tanesi 9,90 tl idi. Eğer fırsatınız varsa kaçırmayın derim.  



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder