2 Şubat 2015 Pazartesi

SOĞUK KAHVE - AHMET BATMAN



           Kadın-erkek ilişkilerini hiç bir erkekler sohbet ettiğiniz oldu mu? Kahvenizi alın ve açın kitabı çünkü Ahmet Batman sohbet etmek için sizi bekliyor. 

          Ben bu kitabı ilk çıktığı zamanlarda bir merakla aldım ve okuduğum kitabı yarım bırakarak başladım. Sonra ne mi oldu? Tam bir hayal kırıklığı. Kesinlikle beklentimin çok altındaydı. Bitmemek için benimle inatlaştı resmen. Sonuç olarak altı ayda bitirdim. Sürükleyici olmayışımıydı yoksa konunun bir olay etrafında geçmemesimiydi ona hala karar veremedim.

          Hakkını da yemeyelim şimdi bazı bölümleri güzeldi. Ama genel olarak cık olmamış. (Kesinlikle kişisel görüşümdür.) 

         Ahmet Batman'ın diğer kitabı Sabah Uykum onu da aldım. Ama okunmamak üzere kitaplığa konuldu. (Üzgünüm)

         Hoşça kalın :) 


              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder