7 Şubat 2015 Cumartesi

KİTAP ALDIĞIM YERLER

          Ne kadar kitabım olursa olsun hatta onları okumamış da olsam bir kitapçıya girdiğimde kendimi durduramıyorum. Sürekli kitap alıyorum. Peki bana bu kadar para nereden geliyor? Kredi kartlarım sağ olsun :D Sonuç olarak kitaplara verdiğim parayla ne zamandır hayalini kurduğum şeyleri alabileceğimi fark ettim. Bunu fark ettikten sonra da nerede ucuz kitap bulurum arayışına girdim. 

        Genelde kitaplarımı D&R dan aldığımı söylememe gerek yok sanırım. Ama artık çoğunlukla almıyorum hatta hiç almıyorum oradan. Saçma bir pahalılığı var neden daha ucuzu varken oraya para kazandırayım ki? 

        Hepsiburada.com , İdefix.com , D&R.com, CarrefourSa , Real ve A101 den alıyorum kitaplarımı :D 

      A101'e belirli kitaplar geliyor. Yani her zaman alamazsınız oradan. CarrefourSa ve Real'de de yeni kitaplar değil ama gerçekten ucuz kitap bulabiliyorum. Diğerleri de internet sitesi zaten indirim oluyor sürekli. Ama içlerinden en çok Hepsiburada.com'u kullanıyorum. (El alışkanlığı ve diğerlerine göre daha indirimli olmasından dolayı.) 

     En son Telepati kitabını aldım. Fiyat karşılaştırması yapmak gerekirse: 

Hepsiburada.com            16,85 TL           (Benim aldığım.)
İdefix.com                     21,00 TL
D&R.com                       21,00 TL
D&R mağaza fiyatı          28,00 TL
CarrefourSa ve Real        28,00 TL
A101                             Yok


       Şimdi de Tanrı'nın Formülü kitabını karşılaştıralım.

Hepsiburada.com            18,85 TL
İdefix.com                      21,75 TL
D&R.com                        21,75 TL
D&R mağaza fiyatı           29,00 TL
Real                               9,95 TL    (Tabi ki de kaçırmadım böyle bir fırsatı.)


Durum böyleyken aynı kitaba o kadar çok para vermeye gerek yok bence. 

NOT: İkinci el kitap hiç almadım. Ben kitaplarımı özenle okuyorum mesela kırıştırmıyorum falan. O yüzden ikinci el kitap okuyabilir miyim bilmiyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder