25 Şubat 2015 Çarşamba

BUGÜN ALINAN KİTAPLAR #2

             

               Şampuan almak için gittiğim Real'den hiç aklımda yokken yine iki tane kitap kaptım. Ama sonuç olarak istediğim kitaplardı ve beni mutlu etti. Bundan sonra kitaplarımın hepsini okumadan yeni kitap almamaya karar verdim.(Bu sefer kesin.)

       

          İlk olarak Jane Austen'in yazdığı unutulmaz bir aşk hikayesi olan Aşk ve Gurur kitabını aldım. Bir hafta önce bu kitabı gördüğümde alsam mı almasam mı karar verememiştim. Eee şimdi de kalmış bir tane almasam ayıp olur diye düşündüm ve aldım. Hemde 9,95 TL idi. (Az önce hepsiburada.com'da 6,90 TL olduğunu gördüm içim kan ağlıyor şu an.) (Resmin aşağısındaki olan şey oyuncak ayı yanlış anlaşılmasın ayağımmış gibi duruyor çünkü.)

        

            Stacy Schiff'in yazdığı Kleopatra kitabını çok istiyordum. İstediğim kitaplar yazımda da bahsetmiştim zaten.Bu kitapta 7,90 tl idi. Aslında bir kaç tane çiziği var kapağında ama bu fiyatı görünce dayanamadım aldım.

           Okuduktan sonra ikisinin de yazısını yazacağım. İyi geceler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder