2 Eylül 2015 Çarşamba

PURE BEAUTY / POMEGRANATE ANTIOXIDANT EXFOLIATING GEL

           Günaydın!



Pure Beauty markası bir Güney Kore markasıdır. Bu yüzden yalnızca Watsons mağazalarında satılıyor. Bende bir Güney Kore aşığı olarak ürünlerini denemek istedim. 

Ürün renksiz ve çok katı değil. Ayrıca çok ağır olmayan bir kokusu var. Beni rahatsız etmedi kokusu ama siz kokulu ürünleri sevmiyorsanız ve alerjiniz falan varsa önermem. 



Bu ürün bir kimyasal peeling görevi görüyor. İlk fotoğrafta elimin peeling yapılmamış hali var. İkinci fotoğrafta ise azıcık jel alıyorum. Az bir miktarı elimin üzerine yetiyor zaten. Masaj yaparak elimin üzerine peeling uyguladım. 


Uyguladığınız bölgede (yüz, boyun, el yada ayak) pütür pütür derinizin soyulduğunu göreceksiniz. Bu görüntü bende öyle bir temizlik hissi uyandırıyor ki anlatamam. Ölü derilerinizden kurtulduğunuz için renk tonununda bir yada iki ton açılma olacaktır. Son fotoğrafta jeli uygulayıp ve elimin yıkamış hali. Renk açılmasını sizde görebilirsiniz.

Cildi nemlendirdiğini de söylemeden geçmeyeyim.

Bu ürünü sevmemin diğer sebebi de içerisinde paraben, lanolin ve alkol olmaması. 

Haftada iki defa yüz ve boyuna uygulanabileceği yazıyor arkasında. Ancak ben haftada bir kere yüzüme, ellerime, ayaklarıma yani kısaca nereye istersem kullanıyorum. 

Düzenli kullanımda ölü derilerden tamamen kurtulmaya, cildin sağlıklı, beslenmiş, nemli bir görünüm kazanmasını sağlıyor.

İşte böyle güzel bir ürün. Ben çok sevdim. Size de tavsiye ediyorum. 

Fiyatı da ben yanlış hatırlamıyorsam 26 lira gibi bir şeydi.

Hepinize mutlu günler!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder