9 Eylül 2015 Çarşamba

CETTUA SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ BURUN BANDI

                 Merhabalar, bugün sizlerle kullanıp kullanıp bıkmadığım ve vazgeçemediğim bir üründen bahsedeceğim.

            Benim de herkes gibi siyah noktalarla başım dertte. Bunun uğruna çok fazla ürün denedim. Ama parasına göre gerçekten işini yapan Cettua'yı buldum. 


               İçerisinde 6 adet bulunuyor. Bu kullandığım kaçıncı kutu inanın hatırlamıyorum.


               6'sı da böyle tek tek paketler halinde. Açıkçası tek tek olması beni kendine çeken sebeplerden birisiydi. Taşınması kolay ve daha hijyenik olduğunu düşünüyorum.


                   Paketi açtığımızda burun bantına kavuşmuş oluyoruz. Nasıl kullandığımdan da biraz bahsedeyim size. yüzümü yıkadıktan sonra burnum ıslakken yapıştırıyorum. 15 - 20 dk bekledikten sonra (sertleşince) hooop çıkartıyorum. Ve sonuç muhteşem. 

              Burun bölgesindeki kiri, yağı ve gözenek tıkanıklığına sebep olan atıkları, nemlendiren ve aktive eden yapışkan özellikteki bantları sayesinde gidereceğini vaat ediyor. Bence söylediği şeyleri tam anlamıyla yapıyor.

             Fiyatından bahsetmem gerekirse ben indirimden almıştım. Yaklaşık 2 3 TL civarındaydı.(tam hatırlamıyorum.) Normal fiyatı ise 7,90 TL. Cettua ürünlerini Gratis'ten bulabilirsiniz.

            Okuduğunuz için teşekkür ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder