1 Eylül 2015 Salı

ALIŞVERİŞ

               Günaydın canlarım... 
    
          Dışarıda biraz işlerim vardı ve onları hallettim. Tabii dışarısı cehennem gibi sıcak olunca kendimi bir anda Avm de buldum.  

          Biraz gezdim, serinledim, kendime geldim. Watsons, Rossmann ve Gratis'e girmezsem olmaz dedim ve girdim. 

         Bunlardan şanslı olanları sadece Gratis oldu. Öncelikle deodorantlarda indirim vardı. E benim de ihtiyacım vardı alayım bari dedim.




               Bu sefer Nivea'nın powder touch deodorantını denemek istedim. Her zaman Dove'un orijinal olanını kullanıyordum. Değişiklik şart! Fiyatıda bana 7,90 TL 'ye geldi. İndirimsiz fiyatını bilmiyorum.

               Diğer aldığım ürün ise Wet'n Wild tekli farlarından Creme Brulee. İlk başlarda çok direndim. Elimdeki açık renk farları bitireyim öyle alırım dedim. Sonra dayanamadım ava çıktım. Nereye bakarsam bakayım bulamadım. Kutsal gün bugün olacakmış ki hiç beklemediğim anda rafta dururken onu gördüm. Tabii ki de ağır çekimle değil hanım hanımcık gidip bir çırpıda kapıverdim :D 



           Kapağı biraz çizik ama böyle bir ürünü bulmuşken kapağının çizik oluşuna takılamazdım öyle değil mi? Eve gelir gelmez hemen denedim. Kısaca muhteşem. Fiyatı da 6,50 TL idi.

       Bir de ihtiyacım olan Benri disk pamuğundan aldım. Uzun süredir yeni pamuk arayışındaydım. Rossmann'da ki pamukları denedim. Ama Gratise girmişken pamukta alıyım dedim. İyi demişim değil mi? 



                Bu da toplu alışverişimin fotoğrafı işte. A bu arada pamuğun fiyatı 2,95 TL. İndirim falan yoktu yani.

           Şimdilik az hasarla çıktım mağazadan ama bir daha ki sefere ne olur bilmem. 

          Bir daha ki yazı da görüşmek üzeree... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder