15 Eylül 2015 Salı

YENİ KİTAPLIĞIM

                 Herkese merhabalar... 

            Bildiğiniz gibi kitap okumayı çok seviyorum. Ayrıca kitap almak ve biriktirmek hobilerim arasındadır. Hal böyle olunca kitaplarım hiçbir yere sığmaz oldu. Uzun zamandır aklımda vardı böyle bir şey ama hep erteliyordum. Her yere bakıyım en güzelini bulurum gibisinden. Ancak son bir kaç gündür ağır stres altındayım. Durum böyle olunca bir şeyler yapıp kafamı dağıtmak istedim. 

         A101'e geçtiğimiz perşembe kitaplık geldi. Dedim Ezgi belanı mı arıyorsun git al onu işte yerleştirirsin boşaltırsın kafan dağılır biraz mutlu olursun. 

  

                            İşte aldığım kitaplık sağ alttaki. Eve geldik kurduk anam bir baktım ki bu küçücük. Tabi ben bir feryat figan... Dedim bari yerleştireyim kitaplığımı ne yapacağım bu saatten sonra almışım kurmuşum bir kere.





                   Son hali de böyle alıp alabileceği kitap bu kadar. Ben çok üzülünce babamda bir tane daha alırız üzülme dedi:) Sonra biraz içim rahatladı. 


            NOT: Arkadaşlar ben yatay geçiş başvurusu yapmıştım. Yarın belli olacak. Bütün stresim bu yüzden umarım geçiş yaparım çünkü çok istiyorum.Bana şans dileyin. Yarın ki yazımda da kazanıp kazanamadığımı yazarım size biraz anlatırım. 

         İyi Haftalar.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder